everything is a story

een tastbaar 2014 !

IMG_4047

Ik heb het gehad met die virtuele kaartjes. Dus stuurde ik voor Oud & Nieuw dit jaar échte kaartjes. Met bpost. Een eigen (strak) kaartje ontwerpen, handtekenen, adressen schrijven, postzegel likken … en op de bus doen. Excuus voor wie geen kaartje ontving. Maar ik beloof dat als jij me volgend jaar een echt kaartje stuurt, je er eentje terugkrijgt. Van harte !

Virtuele kaartjes zijn niet tastbaar en wil net daar het schoentje knellen. Virtueel is out, tastbaar is in.  2014 wordt trager, zeggen alle krantenbijlages. En ik onderschrijf dat graag.

Dus wens ik je een tastbaar 2014 ! Gebruik weer al je zintuigen : proef, ruik, zie, hoor en voel het in 2014.

Daarom van ons voor jou in 2014 : een dikke knuffel

2 reacties op “een tastbaar 2014 !”

  1. Cos Avatar
    Cos

    Op een kwalitatief 2014! Een dikke knuffel vanuit Nederland 🙂

  2. abubakaridevries Avatar
    abubakaridevries

    Ik wacht op de tijd dat in uit is en trends niet trendy meer zijn.
    Dat iedereen doet wat ie zelf wil en leuk vindt wat ie leuk wil vinden.

Plaats een reactie