everything is a story

heren met een driekwart broek

driekwart.jpg

Het lijkt wel of alle normen van fatsoen en stijl wegvallen in de zomer. Hoe warmer, hoe minder fatsoen en stijl. Ik heb me hier al laten ontvallen dat ik niet zo wild ben van die Birkenstock-sandalen, maar dat wil ik best klasseren onder de noemer ‘een alternatieve stijl’. Voor die mannen met driekwart broeken heb ik echter geen respijt. Ik vind dit op niks trekken. Een broek is kort of lang, maar niet driekwart. Kan iemand me het nut hiervan vertellen ? Geen ! Het is toch niet een beetje minder warm of koud met zo’n broek. Een stylistische reden vind ik ook niet. Een mens mag al eens dwalen – ergens tussen De Panne en Knokke – maar niet op kantoor. Als ik voortaan een verontwaardigde blik gooi naar zo’n driekwart man, dan zullen ze weten waarom. Man, man, man !

8 reacties op “heren met een driekwart broek”

  1. Spruit Avatar
    Spruit

    Ik draag vandaag een broek tot net over de knieën. Is dat toegestaan? 😀

  2. detender Avatar
    detender

    @spruit. Tussen Knokke en De Panne mag nog wel.

  3. tom Avatar
    tom

    “Het is toch niet een beetje minder warm of koud met zo’n broek.”

    Je hebt er blijkbaar zelf nog nooit eentje gedragen. Try yourself! Tussen Knokke en De Panne…

  4. seut Avatar
    seut

    Ik kan hier echt in meegaan. Bij ons op het kantoor lopen er ook van die gasten en dan hebben ze ook nog sandalen eronder aan. Jezus….wat erg….

  5. knarf Avatar
    knarf

    En leveren die “driekwartmannen” op kantoor de dag erop beter werk af als ze een langer type broek dragen en niet gesandaald zijn?

  6. mies Avatar
    mies

    driekwart broeken zijn voor vrouwen, het ziet er echt niet uit ! vooral die witte 3/4 ! hahaha ja sorrie hoor maar je bent dan echt een trut als je dat draagt 😀

  7. Denise Avatar
    Denise

    Ik vind een driekwartbroek bij mannen (of jongens) juist erg sexy! Zeker met een leuke riem en een hemd! (niet zo’n homohemdje maar gewoon eentje die een beetje losjes zit!)

  8. Denise Avatar
    Denise

    Het moet dan trouwens wel een gewone van spijkerstof zijn!

Plaats een reactie